Tiera Rose







Posted Friday 6 January 2012 ♥ 04:15 ♥ 0 say Hello(s)



Assalamualaikum readerss :)

Haiii , gambar atas nie tadi pagi . hehe aku saje kluar pagi tadi pakai tudung labuh . hehehe . ehh okay luse aku dah masok asrama, so tak lame pun lagi aku nak enjoy enjoy. nak online, nak manje manje dgn ibu and ayah. nak buang mase dgn bende bende yg tk berfaedah ni, haha. serious sedeh sangat nak berpisah dgn semue tapi dh name student so pengorbanan tu mesti lah ade kann . hehe poyo jap . jangan lupe kat aku "TIERA ROSE" okayyy ;) hehehehe. ehh tahu takk , skarang kan umur aku dah "16" so ramai yg tanye eh tiera you amek aliran ape ? malu nak cakap, haha kgedik. guysss, untuk tahun nie aku tak amek akedemik, sebab aku kene focus untuk alquran and kitab kitab semue tuh. doakan lah aku cepat habeskan quran taww cepat habes cepat lah aku lanjutkan plajaran akedemik. aku betul betul niat nak brubah do. sbb nanti time spm aku dh tak sanggup tgk ibu and ayah kecewe dgn result aku mcm mne dorang kecewe dgn result pmr. even dorang tk cakap dorang kecewe, tp aku tahu dorang kecewe sbenarnye. hehe contact batin anak dgn ibu ayah ni kuat wehh. hehehhe. tak dinafikan knp result pmr aku tersangat sangat lah cool, gentle aku cakap. time aku form3 aku  byk gile maenn. sibuk dgn cinta cintan monyet tuh. sumpah nyesal. jgn cakap mnyesal takde gune k ! sbb dari kite mnyesal tuh lah kite mule sedar kesilapan kite. hehe bkn poyo okay tp aku cakap ape yg aku rase. Bak kate pepatah "Blajar dari kesilapan" hehe, pndai berkate kate. bile aku dh tgk result pmr aku yg comel tuh, aku mule ahh nanges ahh mnyesal ahh, and now baru aku tahu knp ibu and ayah slalu cakap "Blajar dekk , Blajar , jgn mnyesal kmudian" haha time ibu ckp mcm tuh siket pon aku tk heran, tp skarang bru aku faham knp ibu aku ckp mcm tuh. org org yg dekat dgn aku slalu igtkan aku, "belom terlewat lg tiera nak brubah" hehe thank youu guyss, bile korang igtkan aku mcm tuh, aku semangat sgt thu takk, sbb aku fiker aku belom ketinggalan lg nak berjaya. ecehhhh aku ni ckp jea lebeh, haha jangan pandang sbelah mate ;) kite kene yakin dgn diri sendiri. hmm bile org tnye , ehh tiera result pmr brape ? aku pon ckp laa haa result ? hehe dgn senyum lebar then aku akn terus tukar topic. haa tahu pon malu dgn result kau fatien atiera ! haha drpd situ jgk baru aku thu , kalau aku malas blajar , result cacat semue tuh , org bkn rugi pape punnn . aku yg rugi malu rase mcm hine semue lahh. haha even itu result pmr jea, tp dri situ org boleh nilai betape malas nye nur fatien atiera. so aku dah taknak ahh org fiker mcm tu kann. aku taknak ahh mulot aku ni jea cakap manis, aku try brubah slow slow, dgn support dri family, kawan kawan semue aku jd lg smangat. hehe terime kasihhhhh ;) tapi aku tkde ahh brubah smpai nak tutop account fb , taknak gune hp taknak berenjoy enjoy lg, haha over ahh tu kann . okay itu jea untuk hari nie , hehe doakan aku cepat habeskan quran okayy. thanks for all readers, kbaii takecare and iloveyouu :* Assalamualaikummmm ;)


Me
My name is Tiera, 16 yrs old, anything just ask me :)